Alla inlägg den 28 maj 2017

Av Max Loord - 28 maj 2017 12:54

Jag tyckte att filmen var bra. Det var svårt att sluta titta på filmen eftersom den var så bra gjord. Den var en bra kombination av spännande, läskig och även lite roligt ibland vilket gjorde filmen intressantare att se. Det var scener när spänningen var stor som till exempel när en i mördarfamiljen smög upp bakom Marty. Men det var även lite scener som var lite roligare och mer lättsamma som till exempel när forskarna höll på att satsa pengar om olika saker.

Jag rekommenderar er att se filmen om ni tycker om skräckfilmer. För er som inte tycker om skräckfilmer så är det nog ingen ide att se den här. Men om man tycker om skräck så är det en av de bättre skräckfilmerna. Karaktärerna var spännande att följa eftersom man trodde att de var väldigt stereotypiska men de motbevisade det genom att bryta stereotyperna vid olika tillfällen. Till exempel så var Curt spännande att följa eftersom han hade stunder där han var väldigt stereotypisk men sen även stunder som inte alls var stereotypiska och faktiskt väldigt annorlunda som till exempel i början när han pratade om studier med Dana. Det jag tar med mig från filmen är att man inte ska döma någon bara på det yttre. För alla människor är mycket mer än bara det yttre.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards